'stampin-an.blogspot.nl'>

dinsdag 19 november 2013

De volgende twee Hexagon kaarten.

Laat ik hopen dat er snel volgers komen en dat het niet zo is als op mijn andere blog.
De creaties die ik hier laat zien dat is meer mijn ding.
Dus de twee volgende kaartjes zijn dus ook gemaakt met de Six-Sixed stempelset.

Het laatste kaartje heeft een leuke verrassing voor diegene die hem toegestuurd krijg.
De verrassing zit onder de zipper strip, die gemaakt is met Perforating Stampin'Trimmer Rotary Cutting Blade die je met de Stampin'Trimmer Rotary Addition kan gebruiken op de Stampin'Trimmer.
Het is mond vol, maar het is eigenlijk een ritssluiting met daar onder een sentiment.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Bedankt voor jullie bezoek en de eventule reacties op mijn creaties. Nog een een fijne dag toegewenst! ** Lieve groetjes, Anneke **

Geen opmerkingen:

Een reactie posten