'stampin-an.blogspot.nl'>

zaterdag 21 december 2013

Nog wat kerstkaarten!

Laat toch nog even wat kerst kaarten zien, voor dat ik straks op mijn gemak alvast spullen klaar gaat leggen, wat ik mee zal nemen als ik maandag vijf dagen lekker naar Friesland gaat.
Ze zijn in de afgelopen weken gemaakt.


 
Dit is een Twisted fold card, eigenlijk heel makkelijk.
Het is gemaakt uit een stuk cardstock 15 x 30 cm, het is belangrijk hoe je deze kaart vouwt. Bekijk het You tube filmpje even wat onder de link zit.
Ik heb hier de bundle set Festive Flurry gebruikt een gaaf set bij elkaar.
Het kerst papier is ook uit de seasonal catalogus,"Winter Frost Designer Series Paper Stack" en nog kerst papier uit een andere lijn.

 
Bedankt voor jullie bezoek en de eventuele reacties op mijn creaties.
Nog een een fijne dag toegewenst!
** Lieve groetjes, Anneke **

Geen opmerkingen:

Een reactie posten