'stampin-an.blogspot.nl'>

donderdag 16 januari 2014

Presentjes

Het weekend heeft toch behoorlijk wat energie van mij gevergd, kan me nog steeds niet toe zetten om de tips, ideeën om  te zetten naar creativiteit.
Dus dan maar me blog effe up to date brengen, want dat is ook wel nodig.
Bij zo meeting/training is het de gewoonte om voor elkaar een presentje te maken een Swap genoemd en deze te ruilen met de andere demonstratice.
Jullie hadden vorige week al een glimp kunnen zien van mijn Swap, vandaag zal ik het geheel laten, 54 presentjes.
 


De presentjes die ik heb gekregen, zie op de volgende foto.
Wat een leuke dingen zitten er tussen, dit geeft ook weer inspiratie.
Lijkt je dit nou ook leuk en wil je gebruiken kunnen maken van de 20% korting die bij een demonstratice bestelling krijgt.
Meld je dan ook aan als demonstratice, het kan zo op mijn Website als je klikt op join.
Is alles daar niet duidelijk of heb je moeite met Engels, dan wil ik je graag daarbij helpen.
 
Bedankt voor jullie bezoek en de eventuele reacties op mijn creaties.
Nog een een fijne dag toegewenst!
** Lieve groetjes, Anneke **

1 opmerking: