'stampin-an.blogspot.nl'>

woensdag 23 april 2014

Twee luik

Met twee ljstjes van Ikea heb ik deze tweeluik gemaakt.
Daarbij heb ik natuurlijk producten gebruikt van Stampin Up.
De Spiral Rose had ik net aangeschaft en wilde daar iets leuks meemaken.
Ik had bij Caro het Vlinderschilderijtje gezien en vond dit een leuk idee.
Maar ik wilde wel wat anders maken en dit is het geworden.
Zelf ben ik best wel een beetje trots, op wat het resultaat is geworden.

De producten die ik gebruikt heb zijn:
Neutrals Designer Series Paper Stack
Neutrals Designer Series Paper Stack
Price: € 25,95
Million & One
Million & One
Price: € 16,95
 
Crumb Cake Classic Stampin' Pad
Price: € 6,50

Bedankt voor jullie bezoek en de eventuele reacties op mijn creaties.
Nog een fijne dag toegewenst!
** Lieve groetjes, Anneke **

Geen opmerkingen:

Een reactie posten