'stampin-an.blogspot.nl'>

donderdag 29 mei 2014

Nieuwe Catalogus komt eraan!

De nieuwe catalogus laat niet zo lang meer op zich wachten!
Vanaf 30 mei mogen wij als demo's pre-orderen, zodat we vast allerlei leuke voorbeelden voor jullie kunnen maken en vanaf 2 juli gaat de nieuwe catalogus in!
Tegelijkertijd een van de laatste kansen dus om nog de leuke dingen uit de oude catalogus te kunnen bestellen!
En daarom een leuke actie..
Plaats je in de maand Juni een bestelling bij mij, dan ontvang je de nieuwe catalogus gratis, zodra hij beschikbaar is!
Wil je nog niks bestellen maar wachten tot de nieuwe catalogus er is, dat kan ook.
In juni kan ik de catalogus bestellen en kan hem dan voor 5 euro (excl.verz.)naar je opsturen als hij binnen is.
Stuur dan even een mailtje met je adresgegevens naar me toe en ik stuur hem zo snel mogelijk op. (akeizerwaard@kpnplanet.nl)
En dat is nog niet alles, de Retired Lists is uit.
Wacht dan niet te lang met bestellen, want OP = OP.
 
Bedankt voor jullie bezoek en de eventuele reacties op mijn creaties.
Nog een fijne dag toegewenst!
** Lieve groetjes, Anneke **

Geen opmerkingen:

Een reactie posten