'stampin-an.blogspot.nl'>

vrijdag 3 juli 2015

Watercolor Wishes card kit

Ga je binnenkort op vakantie en wil je graag iets meenemen om te hobbyen. Dan is er nu een te gekke card kit te bestellen waar alles in zit om 20 kaarten te maken, nou alleen de lijm moet je zelf erbij doen. De stempelset is uniek erbij, want die is niet los te bestellen.
Ben je ook enthousiast hierover ga dan naar de link van de webshop onder mijn bericht, dan ga je direct naar mijn webwinkel.
Je kan daar alleen met een creditcard betalen, heb je interesse je kan mijn ook een mail sturen en dan bestel ik het voor je.



 
Bedankt voor jullie bezoek en de eventuele reacties op mijn creaties.
Nog een fijne dag toegewenst!
** Lieve groetjes, Anneke **

Email: akeizerwaard@kpnplanet.nl
Webshop: http://stampinan.stampinup.net/







Geen opmerkingen:

Een reactie posten