'stampin-an.blogspot.nl'>

donderdag 19 november 2015

Stampin 'Up vervolg Onstage Brussel

Weer een beetje bij gekomen van die geweldige dagen in Brussel.
We hebben toch wel heel veel leuke, nieuwe dingen gehoord, gezien en gevoeld.
Hier zijn we met z'n drieën onderweg naar Brussel, toen begon de pret al.
Als drie vriendinnen Diana, Hélène en ikzelf zaten we ook gezellig op een kamer.
Met een groepje van vijf heerlijk wezen eten bij het Hardrock café en wat was dat lekker en gezellig.

Daarna ons geregistreerd en kregen we een leuke canvas tas met Leuke Stampin 'Up cadeautjes. We zijn weer verwend.
Stempels, Design papier, pennen, thermosfles, voorjaars catalogus en SAB folder en een rol lint gewonnen.
De stempels mag ik nog niet laten zien, het zijn nieuwe stempels uit de voorjaarscatalogus.

Zoals elk Stampin 'Up event wordt en weer heerlijk geswapt.
Op deze foto zijn het de swaps van mijn kamervriendinnen, de rechterkant zijn die ik heb gegeven en natuurlijk de ander kant van de foto van mijn room maatjes.
Dit zijn me andere gekregen swaps.

Er waren natuurlijk ook minder leuke dingen, zoals die aanslag in Parijs op vrijdag.
Zaterdagochtend stonden we 1 minuut stil, daar er veel Fransen bij de On Stage waren en hun te steunen voor wat er weer allemaal gebeurd is.
Het heeft iedereen erg geraakt en zeker dat het zo dicht bij kwam toen ze in Brussel zochten naar die andere terrorist.
Maar even een foto impressie laten zien dat we met elkaar toch ook heel veel plezier hebben gehad.
Morgen het laatste verslag over ons verblijf in Brussel.

Bedankt voor jullie bezoek en de eventuele reacties op mijn creaties.
Nog een fijne dag toegewenst!
** Lieve groetjes, Anneke **
Email: akeizerwaard@kpnplanet.nl
Webshop: http://stampinan.stampinup.net/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten