'stampin-an.blogspot.nl'>

vrijdag 1 januari 2016

Stampin 'Up Happy New Year

Het is al weer even geleden dat ik wat geschreven heb op mijn blog.
Ik wil al mijn bloglezers een heel gelukkig en creatief 2016 toewensen.
Het aftellen naar de nieuwe voorjaar catalogus en de SAB folder is begonnen.
Nog 4 nachtjes slapen dan is het zover.
 
Wil je ook van al die leuke aanbiedingen gebruik maken en de kortingen die je als demonstratrice krijgt.
Dan is dit een heel goed moment om ook gezellig in te stappen in mijn team.
Je mag dan voor €220 aan producten uitzoeken en je betaald maar €129, wie wordt daar nou niet blij van.


 Wil je hier meer over weten, stuur me een mailtje en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.


Bedankt voor jullie bezoek en de eventuele reacties op mijn creaties.
Nog een fijne dag toegewenst!
** Lieve groetjes, Anneke **
Email: akeizerwaard@kpnplanet.nl
Webshop: http://stampinan.stampinup.net/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten